سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشش را در نهان به کار نبندد، درعیان رسوایش کند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 88 دی 26 , ساعت 7:26 عصر


شنبه 88 دی 26 , ساعت 7:25 عصر


شنبه 88 دی 26 , ساعت 7:16 عصر

تا حالا شاید این مشکل برای شما پیش اومده که بخواهید یک موبایل جدید یا دست ودوم سالم بخرید ولی نمی دونین که این موبایل چه قدر مورد استفاده قرار گرفته تا از گرفتن آ« مطمئن شوید . طرف دیگه این که شاید بخواهید بدانید مدت زمانی که از موبایلتان استفاده کردید از زمانی که خریدید تا به حال چند ساعت هست
ادامه مطلب...

شنبه 88 دی 26 , ساعت 7:16 عصر

ستاره مربع 8999 ستاره 8378 مربع و سپس مراحل زیر را دنبال کنید
گزینه H/w test را انتخاب کنید
گزینه audio setting را انتخاب کنید
گزینه iis normal2 را انتخاب کنید و rx vol را انتخاب و برای level ها اندازه را که می خواهید انتخاب کنید و گزینه save را بزنید و از آن خارج شوید
ادامه مطلب...

شنبه 88 دی 26 , ساعت 7:16 عصر
شنبه 88 دی 26 , ساعت 7:16 عصر

آلبوم محسن چاوشی با نام ژاکت هفته آینده روانه بازار خواهد شد


www.ax20.org

ادامه مطلب...

شنبه 88 دی 26 , ساعت 7:16 عصر

سری جدید عکسهای فانتزی



پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 6:20 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی علیه السلام

عاشورای حسینی با گذشت قرنها همچنان چراغ راه مبارزان راه خدا و خون اباعبدالله الحسین علیه السلام الهام بخش مجاهدان و مسیر نورانی است برای تشخیص حق از باطل .

در عصری که فتنه دامنگیر جامعه اسلامی مان شده و عده ای به تبعیت از دشمنان اسلام جامه سبز اموی را بر تن کرده و یزیدوار بر پایه های حکومت اسلامی می تازند خداوند را شاکریم که علمای اسلام و مراجع بزگوار بیدارند و از حدود و ثغور اسلام ناب محمدی حراست می نمایند .

درجریان فتنه انگیزی فتنه گران در قم ، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مواضع روشن و شفافی را در حمایت از حریم ولایت و امامت امت اتخاذ نموده به یزیدیان زمان هشدار دادند که از مواضع ضداسلامی خود دست بردارند . این اقدام معظم له با اقبال عمومی مردمی همراه بوده و از طرفی خشم نوکران استکبار را برافروخته است .

بلاگرهای ارزشی ضمن قدردانی از بیانات صریح مرجع عالیقدرو شجاع دنیای اسلام حمایت خود را از مواضع شجاعانه  معظم له اعلام نموده همچنان دفاع از اسلام ، انقلاب اسلامی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی  و اصل مترقی ولایت فقیه را رسالت اصلی خود می دانند .

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

آدرس پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی      http://www.porsojoo.com


پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 5:42 صبح

 تصاویر: عکس ها و حاشیه های راهپیمایی چندین میلیونی مردم در تهران (09/10/88). این بسته ، شامل: 13 تصویر از حاشیه های حضور چندین میلیونی اقشار مختلف مردم تهران در حمایت از حسین(ع) ، اسلام و ایران می باشد. این راهپیمایی فوق العاده عظیم ، تجدید بیعتی بود با رهبر انقلاب و محکومیت هتک حرمت عاشورای 88. 

مشاهده ( عکس ها و حاشیه های راهپیمایی چندین میلیونی در تهران - 09/10/88 )   

میلیونها تن از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از ظهر چهارشنبه (09/10/88) با تجمع عاشورایی در میدان انقلاب و خیابانهای اصلی منتهی به آن ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، مرگ فتنه‌گران و بدخواهان نظام را فریاد زدند.
جمیعیت عاشورائیان به حدی بود که از نخستین ساعات بعد از ظهر چهارشنبه (09/10/88) مسیر‌های منتهی به میدان انقلاب و خود میدان مملو از جمعیت شد و تردد راهپیمایان را به سختی میسر می کرد.
راهپیمایان که در میان آنان از تمامی قشرهای جامعه به چشم می‌خورد، با سر دادن شعارهای کوبنده و انقلابی ، خشم خود را از اهانت کنندگان به ساحت عاشورا و عوامل و سران فتنه‌های اخیر اعلام کردند.
راهپیمایان خشم انقلابی خود را نسبت به حوادث ضد انقلابی و فتنه‌گری‌های اخیر نشان دادند.
جمعیت چندین میلیون نفری راهپیمایان همچنین ضمن سر دادن شعارهایی در محکومیت فتنه‌های اخیر خواهان برخورد قاطعانه دستگاه‌ قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران و سران فتنه شدند.    

راهپیمایی پرشکوه عاشورائیان با حضور اقشار مختلف مردم تهران    

(  تصویر مربوط می شود به خبرگزاری فارس و  5 تصویر مربوط می شود به خبرگزاری مهر ) 

عکس ها در حال Load شدن هستند. لطفا کمی صبر داشته باشید... 

در صورتی که هر عکسی باز نشد ، روی آن عکس کلیک راست کرده و گزینه ی Show Picture را انتخاب کنید.   

 

 

 

 


پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 5:34 صبح
بیشتر کاربران از فلش دیسک ها برای ذخیره سازی اطلاعات و انتقال فایل از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر استفاده می کنند. این قسمت خوب ماجراست! نویسندگان ویروس ها و جاسوس افزارها نیز می دانند که استفاده از فلش دیسک ها بین کاربران رایج شده است، بنابراین ویروس هایی می سازند که به راحتی از این راه کامپیوترهای زیادی را آلوده می کنند. با توجه به این که هر روز ورژن جدیدی از این ویروس ها ساخته می شود بیشتر آنتی ویروس ها نمی توانند سیستم را به طور کامل در مقابل این تهدید حقاظت کنند.
این نرم افزار کم حجم (USBGuard (USB Disk Security نام دارد که می تواند یک محافظ خوب در مقابل ویروس هایی که از راه یو.اس.بی وارد کامپیوترتان می شوند باشد. این برنامه به گونه ای طراحی شده که بدون نیاز به آپدیت سیستم های آنلاین و آفلاین خانه یا اداره را در برابر تهدیدها حفاظت می کند.
ادامه مطلب...
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ