سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای هشام! خداوند، پیامبران و فرستادگان خود را به سوی بندگانش بر نینگیخته، جز برای آنکه از او (معرفت) فراگیرند، پس هر که نیکتر رو آورد، معرفت بیشتری برد . [امام کاظم علیه السلام]
 
پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 5:42 صبح

 تصاویر: عکس ها و حاشیه های راهپیمایی چندین میلیونی مردم در تهران (09/10/88). این بسته ، شامل: 13 تصویر از حاشیه های حضور چندین میلیونی اقشار مختلف مردم تهران در حمایت از حسین(ع) ، اسلام و ایران می باشد. این راهپیمایی فوق العاده عظیم ، تجدید بیعتی بود با رهبر انقلاب و محکومیت هتک حرمت عاشورای 88. 

مشاهده ( عکس ها و حاشیه های راهپیمایی چندین میلیونی در تهران - 09/10/88 )   

میلیونها تن از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از ظهر چهارشنبه (09/10/88) با تجمع عاشورایی در میدان انقلاب و خیابانهای اصلی منتهی به آن ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، مرگ فتنه‌گران و بدخواهان نظام را فریاد زدند.
جمیعیت عاشورائیان به حدی بود که از نخستین ساعات بعد از ظهر چهارشنبه (09/10/88) مسیر‌های منتهی به میدان انقلاب و خود میدان مملو از جمعیت شد و تردد راهپیمایان را به سختی میسر می کرد.
راهپیمایان که در میان آنان از تمامی قشرهای جامعه به چشم می‌خورد، با سر دادن شعارهای کوبنده و انقلابی ، خشم خود را از اهانت کنندگان به ساحت عاشورا و عوامل و سران فتنه‌های اخیر اعلام کردند.
راهپیمایان خشم انقلابی خود را نسبت به حوادث ضد انقلابی و فتنه‌گری‌های اخیر نشان دادند.
جمعیت چندین میلیون نفری راهپیمایان همچنین ضمن سر دادن شعارهایی در محکومیت فتنه‌های اخیر خواهان برخورد قاطعانه دستگاه‌ قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران و سران فتنه شدند.    

راهپیمایی پرشکوه عاشورائیان با حضور اقشار مختلف مردم تهران    

(  تصویر مربوط می شود به خبرگزاری فارس و  5 تصویر مربوط می شود به خبرگزاری مهر ) 

عکس ها در حال Load شدن هستند. لطفا کمی صبر داشته باشید... 

در صورتی که هر عکسی باز نشد ، روی آن عکس کلیک راست کرده و گزینه ی Show Picture را انتخاب کنید.   

 

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ