سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر دیگر است که به اشعث پسر قیس در تعزیت وى فرمود : ] چون بزرگواران شکیبایى ، و گرنه چون چارپایان فراموش نمایى . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 مرداد 29 , ساعت 2:30 عصر

کلکسیون سیب های کرم خورده
چندی قبل زمانی که استیو جابز – موسس و مغز متفکر کمپانی اپل – در جریان کنفرانس جهانی طراحان ???? موسوم به WWDC2010 درباره نسل جدید تلفن های همراهش صحبت میکرد قریب به اتفاق حاضران iPhone4G را ستاره این کنفرانس نامیدند. اپل همیشه به همین شیوه عمل می کند. محصولاتش را در مراسم رونمایی بی عیب و نقص نشان می دهد و معرفی آیفون? با همین ترفند نیز باعث شد تا فقط در یک روز ??? هزار دستگاه آیفون نسل چهار قبل از زمان عرضه به بازار پیش فروش شود. آیفون جدید با ??? گرم وزن و ابعاد ?,???(طول) در ?,?? (عرض) در ?,? (ضخامت) میلی متر ?? درصد باریکتر از آیفون? است و علاوه بر وضوح بالاتر صفحه نمایش، انرژی باتری اش دیرتر به پایان می رسد. برای آشنایی بیشتر با محصول جدیدی که نظم بازار را به هم ریخته بررسی منصفانه تهران امروز را دنبال کنید.


? قیمت نسبتا مناسب



آیفون? در ایالات متحده آمریکا قیمت نسبتا مناسبی دارد. از زمان عرضه (?? ژوئن ????) تا کنون نسخه ?? گیگابایتی با قیمت ثابت ??? دلار آمریکا و نسخه ?? گیگابایتی ??? دلار آمریکا فروخته شده است. گزارش های واصله از آمریکا و ژاپن حاکی از تقاضای بالای مردم است و گفته می شود که برخی از فروشگاه های اپل تمام آیفون هایشان را به فروش رسانده اند. به گزارش تابناک از عصر اولین روز فروش آیفون هر سهم اپل در بورس جهانی با نیم درصد افزایش ??,??? دلار خرید و فروش شد.
اما آنچه مسلم است این است که آیفون نیز مانند سایر محصولات حوزه الکترونیک با همین قیمت های معقول وارد کشور نشده و با ورود به صورت قاچاق از طرق مختلف در بازارهای غیررسمی با قیمت های نجومی فروخته می شود.


? تصویربرداری فوق العاده


ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ