سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به خدمت، دانشمند است . [عیسی علیه السلام]
 
جمعه 89 مرداد 29 , ساعت 2:30 عصر

Froyo چیست؟


 روز گذشته گوگل نسخه جدید سیستم عامل اّندروید اش را به نام Froyo یا Android 2 . 2 رسما معرفی کرد. اما معنی Froyo چیست؟ و قابلیت های ویژه آن چه هستند؟ در این مقاله که در واقع سایت گیزمودو منتشر کرده به بررسی نسخه جدید سیستم عامل موبایل گوگل می پردازیم تا متوجه شوید نسخه جدید دل بسیار از کاربران را تصرف خواهد کرد و رقیبی فوق العاده برای بقیه پلتفرم های تلفن هوشمند خواهد بود.


یک پلتفرم موبایل؟ 
 فرویو، نام اصلی آخرین نسخه از پلتفرم موبایل گوگل است. در واقع، آخرین نسخه فعلی سیستم عامل موبایل گوگل. اگر شما به تازگی یک گوشی آندرویدی خریده اید، به احتمال زیاد با فرویو کار خواهد کرد.
با تغییراتی اندک در ظاهر:
کاربران اندروید هنگام روشن شدن گوشی، آیکون آن را بر روی گوشی مشاهده می کنند، اما کاربران فرویو علاوه بر آن یک ویجت جدید را در گوشی مشاهده می کنند. همچنین تغییرات زیبای دیگری مانند انیمیشن های چشم نواز، محیط کاربری را زیباتر جلوه می دهند. اما کاربران Nexus One که از اَندروید ??? استفاده می کنند، همه این تفاوت ها را احساس نمی کنند.


 


پشتیبانی از اشتراک اینترنت از طریق USB و استفاده به عنوان هات اسپات
بر طبق شنیده ها فرویو به شما اجازه می دهد گوشی خود را به یک هات اسپات تبدیل کنید. بدین ترتیب شما برای استفاده همه ی دستگاه های خود از جمله iPad اینترنت خواهید داشت. البته این قابلیت فعلاً فقط برای آندرویدهایی که از AT & T به عنوان اپراتور استفاده می کنند، امکانپذیر است، اما برای فرویو در همه شبکه ها قابل استفاده خواهد بود. یعنی گوشی آندرویدی شما میتواند تبدیل به یک اکسس پوینت بی سیم وای فای بشود و به ابزارهای دیگر به صورت بی سیم اینترنت بدهد.


 ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ