سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم ؟ چون دیدى پروردگارت پى در پى نعمت‏هاى خود به تو مى‏رساند و تو او را نافرمانى مى‏کنى از او بترس . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 مرداد 29 , ساعت 2:30 عصر

اصول موفقیت در نت


 در اینترنت فرصت های زیادی برای تجارت وجود دارد و خیلی از افراد و شرکت ها از آن بیشترین استفاده را کرده و بیشترین سود را برده اند....
خیلی از آنها بدون هیچ سرمایه ای شروع کرده و کلی سود برده اند و حتی بعضی از آنها میلیونر شده اند که بین آنها برخی سوپراستارهای اینترنتی هم هستند. افرادی که هم اکنون بیلیونر هستند و در مدت خیلی کوتاهی به این حد از موفقیت رسیده اند؛ مثل آفریننده های یاهو، هات میل، میکروسافت، آمازون و... آنها چه قابلیتی داشته اند که بیشتر مردم ندارند؟ چرا بعضی از کمپانی های اینترنتی به چنین نتیجه شگفت انگیزی رسیدند؛ درحالی که بقیه آنها ورشکست شدند؟ چه تفاوتی بین موفقیت و شکست آنهاست؟ این مطلب، ? موضوع مهم را در همین زمینه بررسی می کند.


?) خواسته ها و آرزوها :
 


اینترنت (و دنیا) پر است از افرادی که آرزوی کسب موفقیت دارند ولی تنها کسانی به موفقیت دست می یابند که خواسته و آرزویی واقعی دارند و همیشه دنبال آن هستند. افراد موفق دقیقا می دانند چه می خواهند و همیشه به دنبال اجرای آن هستند و تمام انرژی و تلاش شان را صرف رسیدن به آن می کنند.


?) تعهد و التزام :
 


موفق ها کسانی هستند که به اهداف تجاری و کاری شان تعهد کامل دارند و خودشان را برای آزمایش چالش های ساختاری تجارت اینترنتی با ضروری ترین وسایل مجهز می کنند. در دنیای اینترنتی تنها چیزی که تغییر نمی کند، خود اینترنت است. آنچه دیروز کار می کرد، ممکن است امروز دیگر کار نکند. تکنولوژی های جدید فردا وارد می شوند و جایگزین انواع قدیمی (همین امروزی ها) می شوند. یک متخصص وب متعهد هیچ گاه از این تغییرات نمی هراسد، بلکه همه آنها را با آغوش باز می پذیرد.


?) همبستگی با خانواده :
 ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ